Ayuryoga gebruikt cookies om het bezoek bij Ayuryoga.be voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Lees meer >

Stay Safe met Ayurveda Wellnesshotel

Alle maatregelen zijn tenminste tot 13 Februari 2020 van toepassing

MAATREGELEN

Ayuryoga is geopend

Onze hoogste prioriteit is de gezondheid en veiligheid van zowel onze gasten als onze medewerkers. Daarom zijn een aantal tijdelijke maatregelen genomen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat onze gasten kunnen genieten van een veilig verblijf en onze medewerkers hun werk in een veilige omgeving kunnen uitvoeren.

Deze maatregelen zullen van toepassing zijn zolang de Nationale Veiligheidsraad ze oplegt.

Bedankt voor uw begrip en voor de steun aan ons hotel.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan zeker contact met ons op.

#staysafe

FAQ

Veel gestelde vragen en antwoord

Is Ayuryoga Wellnesshotel momenteel geopend?

Ons hotel is momenteel geopend. U kan uw boeking tot 24 uur op voorhand gratis annuleren en u hoeft niet vooraf te betalen.

 

Worden er nieuwe boekingen aanvaard?

We accepteren nieuwe boekingen voor alle toekomstige data. U kan uw verblijf boeken op deze officiële website voor het laagste tarief en het meest flexibele annuleringsbeleid.

Welke verplichtingen en maatregelen zijn er genomen?

  • Mondmaskers zijn verplicht voor zowel gasten als medewerkers. Mondmaskers zijn verkrijgbaar aan de receptie.
  • Bij het binnenkomen van het hotel de handen ontsmetten
  • De social distancing  van minimum 1,5 meter respecteren

Welke hygiënische maatregelen zijn er genomen om het personeel & de gasten te beschermen?

  • Gratis handontsmettingsmiddel in openbare ruimtes dat kan gebruikt worden door zowel onze gasten als medewerkers.
  • Onze restauranttafels zijn verhuisd naar de hotelkamers, zodat hotelgasten optimaal en veilig kunnen dineren in het kamer.
  • De frequentie van het schoonmaken van onze openbare ruimtes – waaronder lobby’s, liften, deurgrepen en openbare badkamers zijn verhoogd.
  • Hotelkamers worden alleen bij vertrek schoongemaakt, tenzij u dit anders wenst kan uw kamer worden schoongemaakt op afspraak. Om besmetting te voorkomen, komen wij enkel in de kamer van onze hotelgasten voor bediening en andere wensen.
  • Bij de receptie kan u op elk gewenst moment nieuwe handdoeken & beddengoed krijgen.
  • Elke hotelkamer wordt onmiddellijk na vertrek grondig schoongemaakt.
  • Alle schoonmaakmiddelen en protocollen zijn herzien om in overeenstemming te zijn met de Covid-19 regelgeving van de overheid .

Is het restaurant van het hotel open?

Het restaurant is gesloten. Maar wij bieden onze hotelgasten de mogelijkheid om de restaurant ervaring op hun kamer te beleven. Onze restauranttafels zijn netjes gedekt in elke kamer. Zolang de maatregelingen va kracht zijn werkt het restaurant met een vast vegetarisch menu. U kan ons steeds op de hoogte brengen van eventuele voedsel allergieën of intoleranties.

 

Is de bar van het hotel open?

De bar is gesloten. Maar wij bieden onze hotelgasten de mogelijkheid om alle mogelijke drankjes op de kamer te nuttigen, zonder roomservice toeslag en tot 23:00 uur.

 

Is de wellness van het hotel open?

De wellness van het hotel is gesloten. De wellness is niet toegankelijk voor verblijvende klanten, niet openbaar, noch privé af te huren.

 

Kunnen jullie massagediensten doorgaan?

Enkel de behandelingen met therapeutische doeleinden kunnen doorgaan. Deze worden door een erkend osteopaat uitgevoerd met de nodige maatregelen. Alle andere ontspannende massages kunnen niet doorgaan.

Gaan de yoga lessen door?

Al onze yoga lessen, zowel in groep als privé zijn tijdelijk opgeschort.

 

Kunnen evenementen worden georganiseerd?

Op dit moment kunnen geen evenementen doorgaan in onze eventzaal als in onze tuin, dit is ook van toepassing op kleinere groepen.

 

Wat als mijn cadeaubon bijna zal vervallen?

Voor alle cadeaubonnen die zijn uitgegeven tussen 1/06/2020 en 1/06/2021 verlengen wij de vervaldatum met 1 jaar.

nl_BENederlands (België)

NOOD AAN EEN RESTAURANT

WIJ BIEDEN U DE OPLOSSING!